Veelgestelde vragen

  • Algemeen
    • Waar kan ik met een vraag terecht? 
      Op de Smaakmakers website vind je een contactformulier. Kies voor ‘Ik heb een vraag over een bestelling of product’ om contact op te nemen met de leverancier van het product dat je in de SmaakmakersShop hebt besteld of wilt bestellen. Kies voor ‘Ik heb een algemene vraag’ voor overige vragen of klachten. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op!
    • Ik heb een SmaakmakersPas in de winkel gekregen. Wat nu?
      Het enige dat je dan nog hoeft te doen is je te registreren voor Smaakmakers op DekaMarkt.nl/smaakmakers of direct in de SmaakmakersApp. 
      Op het registratieformulier wordt gevraagd naar het nummer van je SmaakmakersPas. Dit nummer vindt je op de achterkant onder de QR-code en daar staat "PASNR." voor. Wanneer je alle stappen hebt doorlopen, is deze pas gekoppeld aan jouw eigen SmaakmakersAccount!

    • Hoe krijg ik een SmaakmakersPas?
      Wanneer je liever een fysieke pas in je portemonnee hebt, dan kan je gebruik maken van de SmaakmakersPas die je in iedere DekaMarkt kan ophalen. Wil je de Smaakmakers pas liever opslaan in je mobiel, dan kan je de SmaakmakersApp downloaden en dan genereren wij in de App een Pas voor je. Dat is wel zo makkelijk. Heb je de SmaakmakersPas al gebruikt en heb je al Punten gespaard, maar wil je toch liever de App gebruiken? Geen enkel probleem. Je kunt het nummer van de SmaakmakersPas toevoegen in de App door het gegenereerde nummer te overschrijven met het nummer van de SmaakmakersPas. 
    • Is Smaakmakers een tijdelijke actie van DekaMarkt?
      Nee, DekaMarkt gaat Smaakmakers de komende jaren steeds meer uitbouwen. Zo wordt het programma steeds beter en leuker gemaakt voor onze trouwe klanten.
    • Hoe word ik Smaakmaker? (wel al een DekaMarkt account). 
      Heb je al een Mijn DekaMarkt account, omdat je bijvoorbeeld wel eens online boodschappen hebt gedaan bij DekaMarkt? Dan kun je met je accountgegevens inloggen op de Smaakmakers website of in de App. Je kunt ervoor kiezen om automatisch een pasnummer aan te laten maken of je vult het nummer van de fysieke pas in in je account. 
    • Wat is Smaakmakers?
      Smaakmakers is ons loyaliteitsprogramma, waarmee we onze trouwe klanten belonen. 

      Je maakt eenmalig een gebruikersaccount aan (of gebruikt je bestaande Mijn DekaMarkt account) en koppelt daar je SmaakmakersPas aan. Je kunt er ook voor kiezen om de Smaakmakers App te gebruiken. Waarna je profiteert van allerlei voordelen: 
      • Je spaart het hele jaar door Punten door bij elke winkelaankoop bij DekaMarkt je (mobiele) SmaakmakersPas te scannen. Deze Punten kun je inwisselen voor hoge kortingen op mooie producten en uitjes in de SmaakmakersShop.
      • Tijdens actieperiodes spaar je eenvoudig digitaal zegels sparen voor telkens wisselende aanbiedingen. 
      • Wekelijks ontvang je van ons een aantal aanbiedingen in de mail, die alleen voor Smaakmakers gelden. 
      • Als je jarig bent ontvang je van ons een aantrekkelijke aanbieding.
      • Als Smaakmakers wordt je als eerste betrokken bij nieuwe initiatieven van DekaMarkt.

      Als Smaakmaker heb je namelijk een streepje voor bij DekaMarkt!
    • Hoe word ik Smaakmaker? (nog geen DekaMarkt account). 
      Om deel te nemen aan Smaakmakers hoef je je alleen te registreren. Heb je nog geen Mijn DekaMarkt account? Meld je dan aan op DekaMarkt.nl/smaakmakers of download de SmaakmakersApp en meld je aan in de App. Met jouw nieuwe account profiteer je niet alleen van alle voordelen die Smaakmakers biedt, maar kun je bovendien inloggen op de DekaMarkt website of App. Hier kun je bijvoorbeeld je boodschappenlijst bijhouden en online je boodschappen doen. Je ontvangt een welkomstmail waarmee je de aanmelding dient te bevestigen. Je kunt ervoor kiezen om automatisch een pasnummer aan te laten maken of je vult het nummer van de fysieke pas in je account. 
  • Jouw gegevens
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
      Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kun je met je nieuwe wachtwoord inloggen bij Smaakmakers en in Mijn DekaMarkt.
    • Kan ik mijn gegevens zelf wijzigen?
      Ja, je kunt gegevens altijd zelf wijzigen in "Mijn account" vanuit de IOS App. En "Persoonlijke informatie" op Android en "Mijn DekaMarkt" op de DekaMarkt website en "Mijn gegevens" op de Smaakmakers website. Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". Je komt dan op je profiel en dan kan je onder het kopje "Smaakmakers" je gekoppelde SmaakmakersPas weghalen. 
    • Er wordt aangegeven dat het e-mailadres al in gebruik is 
      Wellicht heb je al een account. Je kunt dan inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Indien je het wachtwoord bent vergeten kun je op de link "wachtwoord vergeten klikken". Je ontvangt dan een email waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen. 
    • Is mijn SmaakmakersPas ook gekoppeld aan de DekaMarkt App?
      Ja, als je bent ingelogd in de DekaMarkt App en je hebt je SmaakmakersPas al gekoppeld aan je account, dan zijn je SmaakmakersPunten en de SmaakmakersAanbiedingen ook te vinden in de DekaMarkt App.
    • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik mij aangemeld heb. 
      Het komt voor dat de bevestigingsmail in de spam of reclame box van je mailbox terecht komt. Check dit eerst even. Mocht dit niet het geval zijn, dan versturen wij deze opnieuw voor je. 
    • Wat doet DekaMarkt met mijn gegevens?
      Wij gebruiken jouw gegevens in de eerste plaats om jouw SmaakmakersPunten en SmaakmakersAanbiedingen op juiste wijze te verwerken. Daarnaast gebruiken wij jouw gegevens om onze aanbiedingen beter te laten aansluiten bij jouw winkelervaringen. Als laatste combineren wij gegevens om de dienstverlening van DekaMarkt als geheel continu te kunnen verbeteren. In ons "Privacy Statement" lees je meer over hoe zorgvuldig wij met jouw gegevens om gaan. Het Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App. 
    • Hoe kan ik stoppen met Smaakmakers?
      Als je niet langer wilt deelnemen aan Smaakmakers kan je je eenvoudig uitschrijven. Wanneer je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven. Kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Voor IOS kies je in de SmaakmakersApp rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". In beide gevallen kom je dan op je profiel en dan kan je onder het kopje "Smaakmakers" je gekoppelde SmaakmakersPas weghalen. Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". Je komt dan op je profiel en dan kan je onder het kopje "Smaakmakers" je gekoppelde SmaakmakersPas weghalen. Als er geen Pas meer gekoppeld is ben je uitgeschreven uit het SmaakmakersProgramma. Je spaart dan niet langer mee, maar behoudt wel je Mijn DekaMarkt account waarmee je boodschappenlijsten en voorkeuren kunt bijhouden en online boodschappen kunt doen. 
    • Worden mijn gegevens ook met derden gedeeld?
      Nee, jouw persoonlijke gegevens worden nooit zomaar met andere partijen gedeeld. Als je echter een aankoop in de SmaakmakersShop doet delen wij alleen jouw adresgegevens met de partner, zodat je aankoop ook daadwerkelijk bij je kan worden afgeleverd. Dit gebeurd nooit zonder dat er afspraken met die partner zijn gemaakt. Wij hanteren dan ook een heel strikt privacybeleid, waarover je in ons "Privacy Statement" meer kan lezen. Het Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App. 
    • Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
      Natuurlijk kan dat. Je kunt alle door jou verstrekte gegevens gewoon wijzigen. Als je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt".  Wanneer je ingelogd bent in de App kies je bij IOS rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". In beide gevallen kom je dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen.
    • Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Kan dat?
      Ja, dat kan. Je kunt alle door jou verstrekte gegevens gewoon wijzigen. Als je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Bij IOS kies je ,wanneer je ingelogd bent in de App, rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". In beide gevallen kom je dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen. Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". Je komt dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen.
    • Ik wil wel sparen maar ik wil mij niet registreren voor Smaakmakers
      Om te kunnen genieten van de voordelen van het Smaakmakers programma is het noodzakelijk om je te registreren. Wij hebben ervoor gekozen om digitaal te sparen. Dit zorgt onder andere voor minder gebruik van papier en is hierdoor minder belastend voor het milieu. Daarnaast heeft digitaal sparen ook het voordeel dat je geen zegeltjes meer kwijtraakt of vergeet. Het saldo van de te ontvangen zegeltjes klopt altijd en er kan geen vergissing meer worden gemaakt bij de uitgifte. 
    • Welke gegevens worden bewaard?
      Wij bewaren je persoonsgegevens en transactiegegevens om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Daarnaast verzamelen wij gebruiksgegevens om Smaakmakers steeds beter en leuker te maken. Meer informatie hierover kan je vinden in ons "Privacy Statement". Het Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App. 
    • Kan ik mijn bestaande Mijn DekaMarkt account gebruiken voor Smaakmakers?
      Ja, dat is geen probleem. Je kunt een SmaakmakersPas koppelen aan je bestaande Mijn DekaMarkt account. Je kunt je bestaande Mijn DekaMarkt gegevens wijzigen via DekaMarkt.nl of in de DekaMarkt App. Als je gebruik gaat maken van de SmaakmakersApp log je in met je bestaande Mijn DekaMarkt account en dan koppel je een fysieke SmaakmakersPas aan je account. Of je kunt een digitale SmaakmakersPas genereren via de App. 
    • Waar vind ik mijn profielgegevens?
      Dat hangt er van af of je gebruik maakt van de SmaakmakersApp of de SmaakmakersWebsite. Voor IOS kies je, wanneer je bent ingelogd in de App, rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie".  Wanneer je ingelogd bent op de Website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Voor Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". In alle gevallen kom je dan op je profielgegevens.
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, er komt geen mail binnen om te resetten
      Het komt voor dat de mail om het wachtwoord aan te passen in de spam of reclame box van je mailbox terecht komt. Check dit eerst even. Mocht dit niet het geval zijn, dan versturen wij deze opnieuw voor je. 
  • SmaakmakersApp
    • Hoe log ik in op de SmaakmakersApp?
      Open de App en kies voor inloggen en ga naar het inlogscherm. Hier kun je je inloggegevens invoeren. Heb je een bestaand Mijn DekaMarkt account? Dan kun je ook direct inloggen, zonder je gegevens opnieuw in te voeren.
    • Moet ik een App downloaden om mee te doen aan Smaakmakers?
      Nee hoor, dat hoeft niet. Als je liever gebruik maakt van een pas die je in je portemonnee bewaart, dan kan dat ook. Deze moet wel aan je account worden gekoppeld zodat we weten welke pas bij jouw account hoort. De SmaakmakersApp maakt het echter wel een stuk makkelijker en leuker. Zo heb je altijd een actueel overzicht van je SmaakmakersPunten en zie je ook meteen de speciale SmaakmakersAanbiedingen.
    • Kan ik via de SmaakmakersApp een account aanmaken?
      Ja, dat kan. Kies in de App voor "Registreren". Dan kun je een account aanmaken met je e-mailadres. Heb je al een Mijn DekaMarkt account? Dan kun je hiermee direct inloggen en hoef je geen nieuw account meer aan te maken. Je kunt ervoor kiezen om automatisch een kaartnummer te laten genereren of je kunt het nummer van de SmaakmakersPas toevoegen in de App. 
    • Kan ik ook in de SmaakmakersShop bestellen en betalen in de SmaakmakersApp? 
      Ja, dat kan. Kies onder in de rode balk "Shop", kies het gewenste product en plaats het in je winkelwagen door middel van de winkelwagen-button. In je winkelwagen volg je de juiste stappen om je bestelling af te ronden.
    • Hoe kan ik de SmaakmakersApp dowloaden?
      Dat is afhankelijk van het type telefoon dat je gebruikt. Als je een Android telefoon hebt kan je de SmaakmakersApp vinden in de Google Play Store onder "DekaMarkt Smaakmakers" en als je een iPhone hebt kan je de App vinden in de Apple Store onder "Smaakmakers".Natuurlijk is de SmaakmakersApp helemaal gratis. Je kan ook met je mobiel naar DekaMarkt.nl/smaakmakers gaan en dan vind je de linkjes naar jouw App store meteen.
    • Kan ik ook alleen de SmaakmakersApp gebruiken?
      Dat is geen enkel probleem. Je vindt de SmaakmakersPas terug in de SmaakmakersApp onderin in het midden via het icoontje waar "Pas" onder staat.  Heb je de SmaakmakersPas al gebruikt en heb je al Punten gespaard, maar wil je toch liever de App gebruiken? Geen enkel probleem. Je kunt het nummer van de SmaakmakersPas toevoegen in de App. Hiervoor kan je het gegenereerde nummer weggooien en dan "+ Koppel mijn SmaakmakersPas" kiezen.
  • SmaakmakersPas
    • Ik heb een Smaakmakers Pas, maar ik wil liever de App gaan gebruiken. 
      Dat is geen probleem, je kunt de App gratis downloaden via de Google Playstore of via de App Store. Hier kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. In het account staat als het goed is al het nummer van je Smaakmakers pas. Indien dit nog niet het geval is, dan kan je het nummer aanpassen. Hiervoor kan je het gegenereerde nummer weggooien en dan "+ Koppel mijn SmaakmakersPas" kiezen.  Je kunt vanaf nu de code vanaf je telefoon laten scannen aan de kassa. 
    • Kan ik mijn SmaakmakersPas al meteen gebruiken?
      Ja hoor, zodra je een SmaakmakersPas in de winkel hebt gekregen, kan je die direct scannen bij de kassa. Zo spaar je je eerste Punten al, nog voordat je je hebt geregistreerd. Als je je geregistreerd hebt krijg je deze Punten er meteen bij, naast de 25 WelkomstPunten die je nog van ons kado krijgt. Het is belangrijk om het nummer op de SmaakmakersPas toe te voegen in je account. Om je SmaakmakersPunten te verzilveren in de SmaakmakersShop moet je wel eerst geregistreerd zijn.
    • Ik ben mijn SmaakmakersPas verloren? Ben ik nu al mijn Punten kwijt?
      Nee, je kunt je SmaakmakersPunten niet kwijtraken, omdat je je Pas verloren bent. Jouw SmaakmakersPunten zijn namelijk gekoppeld aan jouw account en niet aan je Pas. Zie voor meer informatie "Ik ben mijn SmaakmakersPas verloren. Wat moet ik nu doen?"
    • Kan ik een SmaakmakersPas overdragen aan iemand anders?
      Als de SmaakmakersPas al gekoppeld is aan een account dan kan dat niet, maar als de Pas nog niet gekoppeld is, kan die overgedragen worden aan iemand anders.
    • In mijn account in de App/website staat een ander kaartnummer dan op mijn klantenkaart
      Wanneer je de App download en jezelf aangemeld hebt, kan je voor kiezen om automatisch een SmaakmakersPas te laten genereren. Als je een SmaakmakersPas hebt kan je dit nummer invullen in je account. Mocht er al een nummer zijn aangemaakt, dan kan je dit aanpassen met het Pasnummer wat op de SmaakmakersPas staat. Hiervoor kan je het gegenereerde nummer weggooien en dan "+ Koppel mijn SmaakmakersPas" kiezen.
    • Hoe koppel ik de SmaakmakersPas aan een bestaand Mijn DekaMarkt account?
      Dat is redelijk eenvoudig. Als je inlogt met je Mijn DekaMarkt account, wordt er meteen om het nummer van je SmaakmakersPas gevraagd, als er nog geen SmaakmakersPas aan je account is gekoppeld. Vul het pasnummer in dat je op de achterkant van je Pas vindt. De staat onder de QR-code. 
    • Ik ben mijn SmaakmakersPas verloren. Wat moet ik nu doen?
      Allereerst hoef je je geen enkele zorgen te maken dat iemand anders gebruik kan maken van jouw SmaakmakersPunten, want die zijn namelijk gekoppeld aan jouw account en niet aan je Pas. Het beste kan je in de DekaMarkt een nieuwe SmaakmakersPas ophalen en deze koppelen aan je account. Je overschrijft hierbij het oude pasnummer. 
    • Kunnen er meerdere SmaakmakersPassen aan mijn account worden gekoppeld?
      Nee, dat kan niet. Per account kan er  één pasnummer worden gebruikt. Als je de App hebt gedownload en het pasnummer van de SmaakmakersPas in de App hebt toegevoegd kan je zowel de App als de SmaakmakersPas gebruiken.  
    • Kan ik met meerdere mensen sparen?
      Er kan slechts één pasnummer per account geregistreerd worden. Als je de App hebt gedownload en een pasnummer hebt laten aanmaken, maar toch liever ook een plastic pas wil gebruiken kan je het nummer van de plastic pas in de App vervangen. Hiervoor kan je het gegenereerde nummer weggooien en dan "+ Koppel mijn SmaakmakersPas" kiezen. Je vult hier dan het nummer wat achterop de Pas staat in. Vanaf dat moment kan je wel zowel met de app als met de plastic pas gespaard worden. 
    • Kan ik mijn SmaakmakersPas ook toevoegen aan de Stocard App?
      Ja, dat kan. Stocard is een App waar je allerlei passen en kaarten in kan bewaren. Ook je SmaakmakersPas kan je toevoegen aan Stocard.
    • Hoe krijg ik een SmaakmakersPas?
      Als je liever een fysieke pas in je portemonnee hebt, dan kan je gebruik maken van de SmaakmakersPas die je in iedere DekaMarkt kan krijgen. Wil je gebruik maken een digitale Pas op je mobiel, dan kan je ook de SmaakmakersApp downloaden en dan genereren wij in de App een Pas voor je. Dat is wel zo makkelijk. Heb je de SmaakmakersPas al gebruikt en heb je al Punten gespaard, maar wil je toch liever de App gebruiken? Geen enkel probleem. Je kunt het nummer van de SmaakmakersPas toevoegen in de App door het gegenereerde nummer te overschrijven met het nummer van de SmaakmakersPas. Hiervoor kan je het gegenereerde nummer weggooien en dan "+ Koppel mijn SmaakmakersPas" kiezen.
    • Heb ik nog wel een Pas nodig als ik de SmaakmakersApp gebruik?
      Nee, als je je Pas gekoppeld hebt aan je SmaakmakersAccount en je logt in de SmaakmakersApp in met je account, dan heb je de pas niet meer nodig. Je kan de Pas aan iemand anders geven, zodat die ook voor jou mee kan sparen.
      Mocht je besluiten de Pas weg te gooien, doe dat dan wel in de juiste afvalbak, ook al is de Pas van speciaal BioPVC gemaakt. 
    • Ik ben mijn SmaakmakersPas verloren. Kan de vinder daar misbruik van maken?
      Nee, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Het beste kan je in de DekaMarkt een nieuwe SmaakmakersPas ophalen en deze koppelen aan je account. Je overschrijft hierbij het oude pasnummer. Let wel op dat je de juiste SmaakmakersPas verwijderd uit je account. Je kan dit controleren door het nummer van je SmaakmakersPas te bekijken. 
      Dit nummer vindt je op de achterkant van de Pas onder de QR-code en daar staat "PASNR." voor.
  • SmaakmakersPunten
    • Ik ben vergeten om mijn SmaakmakersPas te laten scannen bij de kassa, kan ik mijn Punten nog ontvangen? 
      Ja, dat is mogelijk. Ga direct na het afrekenen met je kassabon naar de servicebalie van jouw DekaMarkt en vraag of ze de Punten kunnen toevoegen. 
    • Waar kan ik voor sparen?
      De Punten die je spaart bij Smaakmakers kan je inwisselen voor kortingen in onze SmaakmakersShop.
      Je kunt de Shop vinden op DekaMarkt.nl/smaakmakers.
      In de Shop hebben we een gevarieerd aanbod van keukenbenodigdheden, bad- en bedlinnen, speelgoed, vakantiehuizen tot electronica. Het aanbod in de Shop wordt voortdurend uitgebreid. 

    • Wat kan ik doen als ik mijn SmaakmakersPas of App niet bij me heb? Krijg ik dan wel mijn Punten? 
      Ja, dat is mogelijk. Ga direct na het afrekenen met je kassabon naar de servicebalie van jouw DekaMarkt en vraag of ze de Punten kunnen toevoegen.
    • Kan ik ook SmaakmakersPunten kopen?
      Nee, het is niet mogelijk om SmaakmakersPunten te kopen.
    • Ik heb mijn 25 WelkomstPunten niet gekregen. Wat moet ik nu doen?
      Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice. Indien er iets mis is gegaan zullen de Punten alsnog toegevoegd worden. 
    • De Punten op mijn bon kloppen niet. Hoe kan dat?
      Je krijgt voor iedere euro aan boodschappen één SmaakmakersPunt. Er zijn een aantal wettelijke uitsluitingen waar wij geen Punten voor mogen weggeven. Dat gaat dan om tabak, sterke alcoholische dranken, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en statiegeld.
      Heb je het idee dat er iets anders niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice.
    • Kan ik mijn Punten of zegels ook aan iemand anders geven?
      Wanneer de SmaakmakersPunten en/of spaarzegels zijn toegevoegd aan je saldo of digitale spaarkaart, kunnen deze niet worden overgedragen aan een ander account. 
    • Waarom zijn er geen papieren spaarkaarten meer? 
      DekaMarkt heeft er voor gekozen om digitaal te sparen. Dit zorgt onder andere voor minder gebruik van papier en is hierdoor minder belastend voor het milieu. Daarnaast heeft digitaal sparen ook het voordeel dat je geen zegeltjes meer kwijtraakt of vergeet. Het saldo van de te ontvangen zegeltjes klopt altijd en er kan geen vergissing meer worden gemaakt bij de uitgifte. 
    • Hoe spaar ik Punten?
      Je kunt op twee manieren SmaakmakersPunten sparen:
      Allereerst krijg je voor elke euro aan boodschappen die je besteedt één SmaakmakersPunt, hierbij zijn een aantal wettelijke uitsluitingen, zoals tabak, sterke alcoholische dranken, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 6 maanden, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en statiegeld. Daarnaast zijn er elke week een aantal aanbiedingen, die je ook terug kunt vinden in de folder, waar je extra SmaakmakersPunten mee kan verdienen.
    • Wat zijn WelkomstPunten?
      Als jij een Smaakmakers account aanmaakt krijg je van ons direct 25 Punten cadeau. Ga je gebruik maken van de SmaakmakersApp? Dan ontvang je nog eens 75 Punten van ons.
    • Ik heb mijn 75 SmaakmakersPunten niet gekregen toen ik de App ging gebruiken. Wat moet ik nu doen?
      Heb je het pasnummer van je Smaakmakers pas gekoppeld aan het account? Op het registratieformulier wordt gevraagd naar het nummer van je SmaakmakersPas. Dit nummer vind je op de achterkant onder de QR-code en daar staat "PASNR."  Indien je nog steeds de Punten niet hebt ontvangen, dan gaan wij dit voor je na en eventueel worden deze handmatig bijgeboekt door de klantenservice.
    • Hoe kan ik zien hoeveel SmaakmakersPunten ik heb?
      Dat is heel eenvoudig. Als je gebruik maakt van de SmaakmakersApp zie je actuele aantal Punten altijd op het hoofdscherm.  Als je ingelogd bent zie op de website van Smaakmakers rechtsboven je hoeveelheid Punten staan. En onderaan je kassabon zie je ook het Puntensaldo terug. 
    • Blijven mijn Punten altijd geldig?
      Nee, je SmaakmakersPunten blijven niet altijd geldig. Alle Punten die je 2019 hebt gespaard vervallen op 1 januari 2021. Je hebt dus genoeg tijd om je Punten te verzilveren in de SmaakmakersShop. De officiële regel luidt dan ook dat op 1 januari van enig jaar de Punten die je in het kalenderjaar voorafgaand aan het afgelopen jaar hebt gespaard, komen te vervallen. We laten je dit ruim van tevoren weten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
    • Waar kan ik mijn SmaakmakersPunten inwisselen?
      De Punten die je kan sparen bij Smaakmakers kan je inwisselen voor kortingen in onze SmaakmakersShop. Bij het afrekenen van een product uit de SmaakmakersShop worden de bijbehorende Punten direct van je totaal afgeschreven.
    • Worden mijn SmaakmakersPunten meteen bijgewerkt nadat ik heb afgerekend in de winkel?
      Meestal zit er een paar minuten tussen het moment van afrekenen en het moment waarop je SmaakmakersPunten zichtbaar zijn. De Punten worden pas bijgeschreven nadat de transactie is afgerond. 
  • SmaakmakersShop - Algemeen
    • Komen er nog andere artikelen bij in de SmaakmakersShop?
      We zijn het hele jaar door druk met de SmaakmakersShop. Er kunnen dus ook nieuwe producten bij komen. Houd de site en App dus goed in de gaten of schrijf je in voor de nieuwsbrief!
    • Wat is de verwachte levertijd van mijn product uit de SmaakmakersShop?
      De verwachte levertijd kan verschillen per product. Je vindt deze terug op de productpagina en in de winkelwagen. Vouchers ontvang je direct bij je orderbevestiging via e-mail.
    • Hoe lang staan producten in de SmaakmakersShop?
      De producten in de SmaakmakersShop zijn doorgaans langer te bestellen, maar ook hierin zijn sommige aanbiedingen tijdelijk of op = op. Dit wordt dan bij expliciet het product aangegeven.
    • Hoe werkt het inwisselen van SmaakmakersPunten en hoe kan ik betalen?
      In de SmaakmakersShop kun je items in je winkelwagen plaatsen, bestellen en vervolgens online afrekenen via iDeal. Volg de stappen op je scherm voor de juiste afwikkeling van je betaling. Let daarbij op dat je het scherm aan het einde van de betaling niet wegklikt, maar klikt op de button die je vraagt terug te gaan naar de webshop. De SmaakmakersPunten worden automatisch afgeschreven van je totaal aantal Punten.
    • Waar kan ik mijn SmaakmakersPunten inwisselen?
      Je kunt je SmaakmakersPunten inwisselen in de SmaakmakersShop. Bij het afrekenen van een product uit de SmaakmakersShop worden de bijbehorende Punten direct van je totaal afgeschreven.
    • Kan ik ook sparen voor gratis artikelen?
      Het is op dit moment nog niet mogelijk om te sparen voor gratis artikelen in de SmaakmakersShop.
    • Welke merken vind ik in de SmaakmakersShop?
      Op dit moment kan je in de SmaakmakersShop producten vinden van BergHOFF, JBL, Walra, Janod, Doenkado en Solis of Switserland. Binnenkort komen daar nog meer merken bij.
    • Welke impact heeft Corona op de vouchers die ik heb gekocht in de Smaakmakersshop?

      Zoals je wellicht hebt vernomen heeft de overheid maatregelen getroffen om verdere verspreiding van het Coronavirus (COVID-19) te voorkomen. 

      Tot onze spijt moeten hierdoor verschillende ondernemers waarvan wij vouchers aanbieden in de Smaakmakersshop hun deuren sluiten tot en met minimaal 6 april 2020 als gevolg van de uitbraak van het coronavirus. Op dit moment gaat dit om de volgende resorts:  Elysium, Veluwse Bron, Zwaluwhoeve, Thermen Holiday, SpaWeesp, SpaWell, SpaPuur en SpaSense.

      Gezien de uitzonderlijke situatie zullen bovenstaande zaken al onze gasten in de loop week 12 informeren over de afwikkeling van de eventueel gemaakte reservering in de periode tot en met 6 april 2020. Alle e-tickets met een geldigheid tot en met 12 april 2020 worden verlengd tot en met 30 september 2020. 

      Uiterlijk 27 maart 2020 kunnen de gasten de nieuwe geldigheid ook terugvinden in de kalender op onze website, het is niet nodig om hierover contact op te nemen met onze resorts.


      Indien je je reservering wilt verplaatsen naar een andere datum, kan dit kosteloos worden gedaan. Je kunt hiervoor het contactformulier op de website invullen.

    • Ik kan niet internetbankieren, kan ik op een andere manier betalen in de SmaakmakersShop? 
      Sorry, het is niet mogelijk om op een andere manier te betalen. Om voor jou als deelnemer de kosten van bestellingen zo laag mogelijk te kunnen houden, is er gekozen voor het veelgebruikte betalingssysteem iDeal. Is er wellicht iemand anders in de buurt die de betaling voor je kan doen?
    • Wat zijn de verzendkosten van producten uit de SmaakmakersShop?
      We proberen de verzendkosten zoveel mogelijk te beperken. De verzendkosten verschillen per product. Je vindt de kosten voor verzending terug in de winkelwagen. 
    • Kan ik meer SmaakmakersPunten inleveren voor meer korting?
      Nee, het aantal in te leveren SmaakmakersPunten en de bijbehorende korting staan vast.
  • SmaakmakersShop - Bestellen
  • DekaMarkt - Boodschappen bestellen
    • Spaar ik met mijn online bestelling ook voor SmaakmakersPunten?
      Jouw boodschappen zijn punten waard. Of je nu online of offline boodschappen doet bij DekaMarkt, via DekaMarkt.nl of de DekaMarkt app. De SmaakmakersPunten voor jouw online bestelde boodschappen worden bepaald op het moment van afleveren en betaling. De SmaakmakerPunten zijn na afrekenen op de digitale kassabon terug te vinden.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies

Om de website optimaal te laten functioneren maken wij gebruik van cookies.
Door op 'ik ga akkoord' te klikken, plaatsen wij de volgende cookies:
Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij enkel functionele- en analytische cookies welke niet herleidbaar zijn.
Als je meer informatie wilt over cookies, bekijk dan ons cookiebeleid of klik op 'meer informatie'.
Meer informatie