- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Kies in het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de stappen om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kun je met je nieuwe wachtwoord inloggen bij Smaakmakers en in Mijn DekaMarkt.
- Kan ik mijn gegevens zelf wijzigen?
Ja, je kunt gegevens altijd zelf wijzigen in je accountomgeving. Deze vind je onder "Mijn account" vanuit de IOS App, "Persoonlijke informatie" op Android, "Mijn DekaMarkt" op de DekaMarkt website en "Mijn gegevens" op de Smaakmakers website.
- Er wordt aangegeven dat het e-mailadres al in gebruik is
Dat betekent dat er al een account bestaat op dit e-mailadres. Je kunt dan inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Indien je het wachtwoord bent vergeten kun je op de link "wachtwoord vergeten" klikken. Je ontvangt dan een e-mail waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen.
- Is mijn SmaakmakersPas ook gekoppeld aan de DekaMarkt App?
Ja, als je bent ingelogd in de DekaMarkt App en je hebt je SmaakmakersPas al gekoppeld aan je account, dan zijn je SmaakmakersPunten en de SmaakmakersAanbiedingen ook te vinden in de DekaMarkt App.
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik mij aangemeld heb.
Het komt voor dat de bevestigingsmail in de spam of reclame box van je mailbox terecht komt. Check dit eerst even. Mocht dit niet het geval zijn, dan versturen wij deze opnieuw voor je.
- Wat doet DekaMarkt met mijn gegevens?
Wij gebruiken jouw gegevens in de eerste plaats om jouw SmaakmakersPunten en SmaakmakersAanbiedingen op juiste wijze te verwerken. Daarnaast gebruiken wij jouw gegevens om onze aanbiedingen beter te laten aansluiten bij jouw winkelervaringen. Als laatste combineren wij gegevens om de dienstverlening van DekaMarkt als geheel continu te kunnen verbeteren. In ons "Privacy Statement" lees je meer over hoe zorgvuldig wij met jouw gegevens om gaan. Het
Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App.
- Hoe kan ik stoppen met Smaakmakers?
Als je niet langer wilt deelnemen aan Smaakmakers kan je je eenvoudig uitschrijven. Wanneer je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven. Kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Voor IOS kies je in de SmaakmakersApp rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". In beide gevallen kom je dan op je profiel en dan kan je onder het kopje "Smaakmakers" je gekoppelde SmaakmakersPas weghalen. Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie" of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". Je komt dan op je profiel en dan kan je onder het kopje "Smaakmakers" je gekoppelde SmaakmakersPas weghalen. Als er geen Pas meer gekoppeld is ben je uitgeschreven uit het SmaakmakersProgramma. Je spaart dan niet langer mee, maar behoudt wel je Mijn DekaMarkt account waarmee je boodschappenlijsten en voorkeuren kunt bijhouden en online boodschappen kunt doen.
- Worden mijn gegevens ook met derden gedeeld?
Nee, jouw persoonlijke gegevens worden nooit zomaar met andere partijen gedeeld. Als je echter een aankoop in de SmaakmakersShop doet delen wij alleen jouw adresgegevens met de partner, zodat je aankoop ook daadwerkelijk bij je kan worden afgeleverd. Dit gebeurt nooit zonder dat er afspraken met die partner zijn gemaakt. Wij hanteren dan ook een heel strikt privacybeleid, waarover je in ons "Privacy Statement" meer kan lezen. Het
Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App.
- Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Natuurlijk kan dat. Je kunt alle door jou verstrekte gegevens gewoon wijzigen. Als je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Wanneer je ingelogd bent in de App kies je bij IOS rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie" of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". In beide gevallen kom je dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen.
- Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Kan dat?
Ja, dat kan. Je kunt alle door jou verstrekte gegevens gewoon wijzigen. Als je ingelogd bent op de website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Bij IOS kies je ,wanneer je ingelogd bent in de App, rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". In beide gevallen kom je dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen. Bij Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie" of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". Je komt dan op je profiel en daar kan je al je gegevens zelf wijzigen.
- Ik wil wel sparen maar ik wil mij niet registreren voor Smaakmakers
Om te kunnen genieten van de voordelen van het Smaakmakers programma is het noodzakelijk om je te registreren. Wij hebben ervoor gekozen om digitaal te sparen. Dit zorgt onder andere voor minder gebruik van papier en is hierdoor minder belastend voor het milieu. Daarnaast heeft digitaal sparen ook het voordeel dat je geen zegeltjes meer kwijtraakt of vergeet. Het saldo van de te ontvangen punten en zegels klopt altijd en er kan geen vergissing meer worden gemaakt bij de uitgifte.
- Welke gegevens worden bewaard?
Wij bewaren je persoonsgegevens en transactiegegevens om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Daarnaast verzamelen wij gebruiksgegevens om Smaakmakers steeds beter en leuker te maken. Meer informatie hierover kan je vinden in ons "Privacy Statement". Het
Privacy Statement is terug te vinden op de website en in de App.
- Kan ik mijn bestaande Mijn DekaMarkt account gebruiken voor Smaakmakers?
Ja, dat is geen probleem. Je kunt een SmaakmakersPas koppelen aan je bestaande Mijn DekaMarkt account. Je kunt je bestaande Mijn DekaMarkt gegevens wijzigen via DekaMarkt.nl of in de DekaMarkt App. Als je gebruik gaat maken van de SmaakmakersApp log je in met je bestaande Mijn DekaMarkt account en dan koppel je een fysieke SmaakmakersPas aan je account. Of je kunt een digitale SmaakmakersPas genereren via de App.
- Waar vind ik mijn profielgegevens?
Dat hangt er van af of je gebruik maakt van de SmaakmakersApp of de SmaakmakersWebsite. Voor IOS kies je, wanneer je bent ingelogd in de App, rechtsonder voor "Meer", dan "Mijn account" en dan "Persoonlijke informatie". Wanneer je ingelogd bent op de Website klik je op je naam rechtsboven, kies dan voor "Mijn DekaMarkt". Voor Android kies je in het menu voor "Persoonlijke informatie" of je gaat direct naar "Mijn SmaakmakersPas". In alle gevallen kom je dan op je profielgegevens.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, er komt geen mail binnen om te resetten
Het komt voor dat de mail om het wachtwoord aan te passen in de spam of reclame box van je mailbox terecht komt. Check dit eerst even. Mocht dit niet het geval zijn, dan versturen wij deze opnieuw voor je.